header
העברת דירה
 

 
התחלה חדשה היא בדרך כלל אירוע משמח. ברוב המקרים התחלה של פרק חדש בחיים מלווה בהרבה תקוות, אך גם לא מעט חששות. התחלה חדשה היא ההזדמנות שלנו כבני אדם לשים מאחורינו דברים מהעבר שאנחנו כבר לא זקוקים להם. מדובר גם על זיכרונות, אבל גם על חפצים.

העברת דירה היא ההזדמנות שלנו כבני אדם להתחלה חדשה. לפני העברת דירה יש לנו את האפשרות לעבור על החפצים והפריטים שאגרנו בביתנו במשך שנים ולוודא האם יש בהם צורך והאם עוד יהיה להם שימוש. בני האדם נוטים לשמור המון דברים בביתם, דברים מיותרים שרק תופסים מקום אך לא משמשים אותם בפועל כלל וכלל.

לפני העברת דירה אנחנו משקיעים ימים שלמים ושעות ארוכות באריזה. מרבית האנשים אורזים את כל חפציהם ומבטיחים לעצמם שיעשו סדר בעת הפריקה. דבר שכמובן ברוב המקרים לא קורה. החוכמה היא עוד בשעת האריזה לעבור על החפצים ולעשות בהם סדר יסודי ומעמיק. כך ניצור מצב בו כמות הארגזים להעברה תהיה נמוכה בהרבה. גם כמות הפריטים שנצטרך לסדר בדירתנו החדשה תהיה פחותה ובכך נקל על עצמנו באופן ניכר.

נכון שבמקרים מסוימים קשה מאוד להיפטר מחפצים מסוימים שמזכירים לנו איזה רגע בלתי נשכח או אירוע משמח. אבל כדאי מאוד להפנים שהזיכרון תמיד יהיה איתנו ואם נחסוך במקום בביתנו החדש, נוכל לפנות מקום לחפצים וזיכרונות נוספים וחדשים. העברת דירה זו ההזדמנות שלנו לפתוח דף חדש וחלק בהרבה.