header
עוברים דירה
 


רבות הן ההתלבטויות מהו הזמן הנכון ביותר לעבור דירה? האם בכלל קיים מועד שמתאים יותר או פחות להעתיק את מקום המגורים? כמובן שהתשובה לכך היא חיובית ויש שני פרמטרים עיקריים שמשפיעים על המועד המועדף למעבר דירה.

קודם כל יש את עניין המחיר. שיקול מרכזי של כל אדם בבחירת שרות כלשהו זה עלותו של השרות. כל אחד מאיתנו מנסה לחסוך ולצמצם כמה שרק אפשר בהוצאות. כשעוברים דירה מתווספת לכל ההוצאות העלות של ההובלה עצמה שתלויה כמובן במרחק של ההובלה, כמות ומשקל הפריטים וגורמים נוספים. על חלק מהדברים אין לנו שליטה ועל חלקם יש. את ההובלה נוכל להוזיל אם נבחר לעבור דירה בחורף, אז מחירי ההובלות נמוכים יותר. בעונה זו יהיה לנו קל יותר למצוא מוביל טוב ומקצועי פנוי, ובעלות סבירה ביותר עבורנו.

הפרמטר החשוב השני נוגע בעיקר למשפחות עם ילדים. כשעוברים דירה עם ילדים חשוב לעשות זאת בתקופת החופש הגדול ולא במהלך שנת הלימודים. לילדים קשה מאוד הפרידה מהחברים ולא פשוטה ההסתגלות למקום וחברים חדשים. אם עוברים דירה במהלך שנת הלימודים צריך להעביר את הילד גן או בית ספר וזה עלול לפגוע בו בצורה קשה מאוד. ישנה סכנה שייווצר פער בחומר הלימוד שיקשה על הילד עד מאוד. ובנוסף הניתוק מהחברים וכניסה למסגרת חברתית חדשה שכבר הספיקה להתגבש עלולה להיות טראומתית ביותר עבור הילד. כמובן שתמיד ישנה האופציה להשאיר אותו במוסד החינוכי הישן, אבל ברוב המקרים זה כרוך בנסיעות ארוכות שעלולות להכביד.

תקדישו מעט זמן ומחשבה לתכנון כשאתם עוברים דירה. זה רק יכול להועיל ולהקל עליכם ובעיקר על ילדיכם הקטנים.