header
hovalot - הובלות זה לא רק moving
 



בבדיקה שערכנו לאחרונה על הרגלי החיפוש של הישראלים באינטרנט, גילינו שרבים מהישראלים מבצעים חיפושים ע"י הקשת מילה עברית באותיות באנגלית. הפתיע אותנו מאוד למצוא שישראלים שמחפשים שירותי הובלות מקישים בגוגל את המילה hovalot. תהינו האם זה מכיוון שיש ישראלים שמדברים עברית אבל מנסים לחלום באנגלית. או במילים אחרות האם יש ישראלים שחיים כאן אבל חולמים על אמריקה.

היום כבר כולם יודעים שחברות ההובלה המקצועיות והרציניות לא מתעסקות רק בשירותי הובלה. היום השרות מקיף ומקצועי הרבה יותר. בשנות האלפיים חברות הובלה מציעות בנוסף שירותי אחסנה, שירותי אריזה, שירותי מנוף ועוד הצעות שונות ומגוונות.

ייתכן והשינוי בחשיבה ובתפיסה של השירותים אותן מעניקות חברות ההובלה נובע מהרצון להידמות לחברות האמריקאיות המקבילות. הרבה פעמים בישראל מנסים להעתיק דברים מארה"ב ולא תמיד זה לטובה. במקרה הזה מדובר על דבר חיובי ביותר. בארה"ב לפני הכל מקפידים על השרות, מקפידים על כך שהלקוח ייצא מרוצה. חברה שלא נותנת שרות מספיק טוב מאבדת שם את זכות הקיום שלה. טוב שבישראל לומדים גם את הדברים הטובים מהאמריקאים. טוב שהלקוח ישראלי למד לדרוש קבלת שרות איכותי ומקצועי. וטוב שבזכות זה בחברות הובלה רבות למדו לתת שרות מקצועי, איכותי ואדיב.