header
"הובלות בת ים", שומעים בקשר – אינדיקציה לעיר בתנופה
 
 

הובלות בבת-ים תופסות נפח מכובד יחסית לעבר, כשהדימוי של העיר הולך ומשתפר. "הובלות בת ים", הוא קריאה שנשמעת הרבה במשרדינו, כקוד לעוד לקוח המבקש לעבור לעיר, למרות הדימוי הישן והלא כל כך מזהיר שלה.
 
הובלות לבת-ים מערים מרוחקות יותר, מצריכות מחשבה על עומסי ונתיבים התנועה, שכן הכניסות לעיר הן לא פעם פקוקות - במיוחד כשבאים מכיוון יפו ולא מכיוון המקטע החדש של איילון דרום. מעבר לכך, העיר מתוכננת לרוב באופן סביר, כך שמתאפשרת גישה טובה למשאיות קטנות עד בינוניות. וקהל היעד של העיר הולך ונעשה בעל רמה סוציו-אקונומית גבוהה יותר, דבר המגביר את התחרות על איכות ההובלות.
 
בת-ים נמצאת בעיצומה של מהפיכת "מיתוג מחדש", המנסה לשוות לעיר דימוי תוסס וכן למשוך אליה אירועי תרבות בפרופיל גבוה. כזוהי למשל הביאנלה הבינלאומית לאדריכלות נוף עירוני, שהחלה כמסורת שנתית ב-2008. מטרתה העיקרית של הביאנלה לעורר שיח ציבורי רחב על מדיניות אורבנית. הביאנלה מוגדרת כעוסקת בחוויה העירונית ובפעולות אשר בכוחן להפוך את העיר למקום איכותי, אופטימי, חי ותוסס. וכך גם מוזיאון בת-ים (MOBY), הנחשב לבעל איכות גבוהה. לצד שיפור במערכת החינוך הופכת תנופת פיתוח זו למגמה המתבטאת לאט לאט גם במחירי הנדל"ן.

בנוסף, בת ים היא אחת הערים היחידות בגוש-דן בה אפשר עדיין להגיע לקרבה לחוף הים במחירים שפויים יחסית. המחירים הגבוהים מאוד בתל-אביב השכנה מצפון הפכת את בת-ים לאטרקטיבית לצעירים המחפשים פרבר בעל אופי פחות "ישנוני" ובורגני. כל ההיבטים הללו מובילים למסקנה שזה הזמן לעבור לבת-ים. הובלות בבת-ים אכן הולכות ומתרבות, וכוללת אנשים צעירים ומשכילים יותר, ועימם הצורך שלנו לספר לכם לפני כולם על טרנד מתפתח: "הובלות בת ים", מגורים בבת ים, צעירים בבת ים.