header
אחסנת תכולת דירה –  לשמור על החפצים לתקופה ארוכה
 
 

 נוסעים לחו"ל לתקופה ומשאירים דירה עם רהיטים להשכרה? אנו ממליצים לכם לאחסן את תכולת הדירה שלכם באמצעות שירות אחסנת תכולת דירה וכך החפצים שלכם יחכו לכם במחסנים עד שתחזרו כאילו לא עזבתם אותם.
 
אנשים רבים שעוזבים את הדירה שלהם לתקופה ארוכה ובינתיים משכירים או נותנים למישהו אחר להתגורר בדירה שלהם חוששים על החפצים והרהיטים היקרים להם שלא יינזקו בזמן היעדרם. שירותי אחסנת תכולת דירה מספקים דרך מקצועית ובטוחה לשמור על החפצים שלכם עד שתחזרו ותבקשו אותם חזרה. בסיום תקופת האחסון מובילים מקצועיים יובילו את החפצים והרהיטים שלכם חזרה לדירה.
 
אז למי שירותי אחסנת תכולת דירה מתאימים?
 
אם אתם עוזבים את הדירה שלכם לתקופה ארוכה, עוברים דירה אבל לא מעוניינים להעביר על ההתחלה את כל הרהיטים לדירה החדשה או אפילו אם יש לכם כמות גדולה של רהיטים בבית או במשרד שהייתם מעוניינים לפנות לתקופה ולהחזיר לאחר תקופה מכל סיבה שהיא, שרותי אחסנת תכולת דירה נוצרו במיוחד בשבילכם. כך תוכלו לעזוב את דירתכם בראש שקט כשאתם יודעים שהחפצים שלכם מאוחסנים ומוגנים.
 
אילו חפצים כדאי לאחסן בשירותי אחסנת תכולת דירה?
 
ראשית, ניתן לאחסן את כל תכולת הדירה אך במקרים מסוימים אם יש לכם חפצים שתופסים שטח רב אך החשיבות שלהם עבורכם מועטת ייתכן וכדאי יהיה לשקול למכור אותם באתרי יד שנייה בשביל לחסוך בעלות האחסנה. לאחר שתשובו לדירה תוכלו לקנות את הפריט מחדש.

בסופו של דבר השירות מומלץ לכל מקרה שהרהיטים והחפצים יקרים לכם בגלל שהתרגלתם אליהם וגם בגלל שהשקעתם זמן רב בחיפוש ושופינג עד שרכשתם אותם.

אנו מתמחים בתחום ההובלות והאחסון ונספק לכם חווית הובלה, מעבר דירה ואחסון חפצים מהירה, מקצועית ועם שירות אמין ואדיב.